Thursday, October 29, 2009



nie suma gambargambar fansfans rossi kat mesia..aku rasa la kan..depa nie suma xkenai org laen kot melainkan rossi...minat la casey ka??pedrosa ka..hurmm..



yang ni pulak aku tak pasti fans mana..tapi nampak cam org britian ja..sebab kat cap depa ada GB..tapi aku tak pasti orang yang depa minat atau pun bahasa kampungnya sokong tu yang mana satu



nie wakilwakil dari mesia la nie...salah sorang tu kawan aku..zamanzaman rempit dulu..tapi dia terus ker arah rempit..aku plak terus nak kejar citacita aku..nasib baik gak laa tersedar dikala aku dah 80% hanyut dengan dunia moto..ahahahhaha


 

mamat dalam gambar nie fans of aussie rider..casey stoner..tapi nak wat camna...gambar stoner takdak besarbesar cam gambar rossi..so terpaksalah pose kat gambar rossi dengan lorenzo..tapi muka depa telah di cropkan..ehehhe

  • 7am- max gerak aku..sekali ja terus bangun..padahal mau kata hari kerja..punya la liat nak bangun..tambahan pula hari tu hari ahad..tekad..setahun sekali ja
  • 8am-tapau nasi lemak makcik sedap...mulanya nak pi dengan keta..tapi memandangkan hujung bulan sangatsangat dah nie..pastu point dia malas nak jalan jauhjauh mau kata pi ngan keta..kami pun naek la moto..otw pi sana..OMG..aku berjuang dengan budak RD,YP,RGF,RG..peh..abang siot..RXS pun ada gak..giler arghghhh
  • 9am-sampai kat sepang..peh..sampai sana,orang dah ramai..max beratur beli tiket..aku memang suka duduk kat k1..so kami pilih tuk duduk kat k1..max beratur hampir sejam pastu baru dapat tiket..tapi xpa la..events start kul 12..
  • 10am++kami bejalan di sekitar dalamdalam tu..biasa la time gp ka f1 ka..gt japan ka..awek dia memang hothot tuk dia shoot..so aku pun apa lagi..tembak sebolehbolehnya la..tapi aku xmau upload..satgi orang kata aku tak penah tengok pompuan pulak..
  • 12pm-bermulalah acara 125..aku tak kenal sapa sekoq pun..yang aku kenai wakil mesia..dua orang..yang sorry tu elly abang dan sorang lagi tu zulfahmi(mau tak salah aku la)hehe
  • 1pm++-race habis..aku pun besorak gembira..sebab mesia nya rider berjaya follow up sampai habis race....hahahhaha AKU BANGGA AKU ANAK MALAYSIA
  • 2pm- aku pi makan nasi yang kami tapau tu..dulu susah nak semagel barang luar masuk..skrang dah senang..aku pun makan la nasi lemak makcik sedap yang aku tapau tu..air mineral yang kami beli habis...maklum la sepang..yang ada klia,sepang circuit,lcct dengan panas ja..yang laen mana ada apa dah..aku pun terpaksa beli air kat dalam yang depa jual 2..rentas 3tin RM9..<----kurangkan la penindasan..
  • dekatdekat kul 3 dah hujan..tak sabaq nak tunggu motoGP..hujan...huh..sedey aku..
  • 3.30pm-race start..rossi yang ramai orang minat to start petak first..aku rilek ja..if stoner menang tis race pon..dah tak dak harapan lagi.first start cam besa..rossi..til corner no 3..casey aku mula gap kan diaorang..and winner for malaysia moto gp..
  • 4.30pm-race habis..rossi world title..kali ke-9
  • 4.30++pm-kami beratoq kuar nak kuar dari gate k1..orang tudia..
  • 5pm-balik..
  • 6pm-sampai umah..pastu aku tidoq..
  • 8.30am keesokan harinya..aku baru sedaq..baju takIRON lagi..jemm

6 comments:

  1. nice pic!!! sempoi...bile la sku nk dpt dslr aku sendiri ni.

    ReplyDelete
  2. peh..aku tergelak baca story hg ni..klu aku ikut gena hah..mau blek bekelaih pa noo..

    ReplyDelete
  3. wan..slow2..nnti2 ada la 2..
    falia..mau kata hang ikut..allah..xlarat kena sorak la..

    ReplyDelete