Tuesday, October 20, 2009


Tersangat la bz aku dua tiga menjak nie..ya lah..terlalu buzy dgn kerja..
naiknaik ja dari cuti raya..tudia mak datok..bertimbun keja..naek fed up aku..cerita pasai buzy la kan..last week aku drove my car to taiping..jumpa org sket..aku nak discuss someting..terlajak pi sana..aku pun singgah la makan kat Kuala Sepetang...dekat dengan taiping..dekat tak dekat jugak la...dia punya mee udang..terbaik weh..biasanya "ada udang di sebalik mee" nie terkalih la pulok.."ada mee di sebalik udang"hehe tak salah aku..warong dia nie pernah masuk dalam warung kita..satu masa dulu...favourite warong aku kat sini yang aku singgah bila time aku mai sini ialah. kedai mak teh..suka sungguh aku..walaupn la nie..tak sesedap sebelum masuk tv dulu..tapi org still ramai..if hampa straight away nak ke utara or selatan 2..singgah2 la..memang aku tak mohong nya..terbaik abad ini.Bagi yang tak makan mee,ada laksa udang,ada nasi goreng udang..semua ada..otak udang aku takpasti..lepas ni mau aku pi pulak..aku tanya..
kuala sepetang nie dekat ngan kota ngah ibrahim..pembesar negeri perak dlu..if nak mai sini..kena lalu ikut dia punya muzium la..nak senang lagi kesini..ikut exit changkat jering...mee dia memang sedap wei..bukan setakat jilat jari kaki ja..silap2 jari kaki tukang masak pun jilat sekali..cuba lah..renung2kan lah..selamat beramal

3 comments:

  1. hg nak jumpa org...tiba2 suprise!!!

    ReplyDelete
  2. apa kata jom kita lepak kat coffe house 2...benti2 la dengan pengaruh tv 2

    ReplyDelete
  3. bob...mcm kenal je guitar 2

    ReplyDelete