Wednesday, January 13, 2010

Thank God

assalamualaikum 
dulu aku suka berangan..berangan nak yang tu dan yang nie...tapi aku xpernah berangan nak pakai BMW pun..
bmw..banyak tafsiran yang di keluarkan...
diantaranya..Banyak Makan Wang
Best Men Wins
Banyak Masyuk Wang
tapi xtahu la yang manu satunya betul..dulu kehidupan aku sangat susah..aku terdiri dari golongan yang tidak ada duit dan juga tidak mempunyai masa..
bekerja siang dan malam..penat tak yah cita la..income baru 2.5K..
tapi setelah diperkenalkan dengan business nie oleh seseorang..alhamdulillah..aku dah berjaya merubah nasib aku sendiri..syukur kerana telah membuka pintu hati aku..
credit tu 

berjaya membukan  minda ku..jika dulunya gaji kerja di ofis 4x banyak dari kerja part time..sekarang kerja part time ku..buat bisness banyaknya 2x dari gaji aku..
 aku memerlukan

AHLI PERNIAGAAN DIPERLUKAN SEGERA!! 
menjana pendapatan bulanan kepada mingguan dan bertukar kepada pendapatan harian

saya buat benda yang SAYA SUKA
dengan pendapatan yang saya TAK SUKA
selesa dengan ini???
atau
saya buat benda yang saya TAK SUKA
dengan pendapatan yang SAYA SUKA
sebab bukan semua nak untung
tapi siapa pun tak nak rugi
bagaimana menjana pendapatan KEDUA
RM3k-RM5K sebulan
tanpa ganggu kerja sedia ada

SAYA AKAN PASTIKAN ANDA TAKKAN MENYESAL

berminat sms @ call:
Ainul
-0175844449-
 

No comments:

Post a Comment