Friday, December 4, 2009

Bercuti

dah lama rasanya tak pi bercuti..masa tak mengizinkan sama..lagipun aku busy sangat dengan kerja..ada kawan aku ajak aku pi bali,bandung..tapi masaalah tu..mau kata aku pi sana..aku nak makan apa...aku dah la xmakan makanan yang dimasak oleh orang indon..contohnya makanan yang depa dok jual tepi jalan tu..aku mau makan jerk..aku mesti muntah-muntah..memang tu la masaalahnya...sebab tu aku xleh pi indon..mau tidak dah lama dah aku pi bali bagai...tapi siam ok..aku ingat next destinantion tuk bercuti krabi and phuket..
tapikan tadi aku survey tiket pi labuan..murah plak..aku check labuan tourism..cam best plak bendabenda kat sana..aku refer member aku yang penah keja offshore sana dulu..dia cakap best..clubbing dia gempak..apa!!!dia ingat aku ni org clubbing ker..eii plsssss

tapi tu la..aku ingat cuti local ni lagi best la..saveee..nak bercuti tapi nak save..xleh camtu kan..apa pun aku kena tunggu kata sepakat dari kawan2 aku..budak2 umah aku ramai dok ajak pi pulau perhentian..bleh tengok mat saleh telanjang..ada yang ajak pi pangkor..sebab tengok cita senario the movie episode 2..aku nie..ikut ja la..memana pun ok..yang pasti kita enjoy..
kepada kengkawan..cuti yang bleh di transer pi tahun depan..transfer la..yang tak bleh tu..cuticuti la asia... 

No comments:

Post a Comment