Wednesday, December 16, 2009

Homesick



teringin nak balik kampung la pulok..padahal baru jaa balik mai kL..aku suka dok di kampung sebenarnya..bangun pagi dah ada makanan kat atas meja..blk dari lepak..dah ada makanan..xpayah pkiaq nak masak..kedai tu tutup ka dak lagi...ya la..benda mak dah masak suma...tinggal nak tolong perabihkan jaa..
gambar nie aku ambik time raya qurban hari tu...nie la umah aku katperlis nun..
perlis permai lagi mempersona...
aku nak selit kan topic bola sepak malaysia sket...dah pi final kan...peh...perak confirm dapat..tapi emas yang kita nak kan..apa pun..aku ucapkan tahniah kpd rajagopal dan anak buahnya..yang bermain untuk malaysia..bukan bermain untuk gaji semata-mata..tetapi bermain untuk dapatkan takhta..nak dapat bonus yang banyak hujong tahun nie..maen la bersungguh sungguh wahai orang malaysia..if korang menang emas..duit imbuhan yang merupakan duit rakyat yang hampa akan terima tu mungkin akan di berkati oleh rakyat...apa pun kita 1 malaysia...
aku berdoa akan kejayaan hampa...hampa la pengubah nasib bola malaysia yang banyak kali menghampakan aku...bukan aku..ramai lagi orang kt luaq sana yang mengharapkan kejayaan hampa...
apa pun..aku memang teringin nak balik kampung..cuti aku dah abis..so tahun nie memang xleh balik lagi larhh...apa pun..jauh mana kita merantau..hebat mana pun kita kan..kita mesti kena balik kampung gak kan...jumpa parents kita...



No comments:

Post a Comment