Tuesday, December 15, 2009

Hari Ahad yg Lalu


tudia..lama mana dah aku xpnah pi putrajaya...minggu lepas depadepa nie ajak aku pi sana...sebab boring la dok kL nie..pi mana mana pun jem la..tambahan nak christmas..orang dok kalut pi shopping..aku ni bodo sket pasai putrajaya nie..jalanjalan kat sana pun xtau sangat..ya lah..situ kan jauh dari tempat aku..so xselalu la pi sana cam selalu aku pi the curve and one utama..apa pun ok la..sebab aku sampai sana pun dah nak malam dah...lepas tu balik pi makan asam pedas...asam pedas sejati melaka kat kampung pandan....dia punya asam pedas teringat zaman zaman dok study kat melaka dulu..lepas makan confirm cirit..hehhe
bebalik pada cita putrajaya balik..pandai Tun Mahathir no...dia reka satu pekan baru dalam tempat yang orang xpernah terlintas nak bangunkan pown...sime darby,glomac..depa pun xterpikiaq yang kata putrajaya tu leh jadi tempat orang nak duduk..tapi mahathir karang dia elok..penuh org dok sana..tapi yang keja gomen la..kita nak pi duk sana wat apa...cari payah suma tuu...
bukan kata yang bawak anak pi bejalan..yang pi bawak awek melepak..yang ambik gambar org kawin pun banyak...
apa pun..kira aku terjakun sat la kat sana..dok tudia nuu..tudia nii la sat....
isk "perak"no..pada hampahampa yang terbaca blog nie..mau kata

ada masa teruang...pi la putrajaya
lebih kurang cuti-cuti Malaysia gak laa...
-end- 

No comments:

Post a Comment