Thursday, December 24, 2009

XMAs



syok noo jadi org malaysia nie..kerja cuti jaa.
bulan 12 tahun 2009 ialah bulan paling syok bekerja..bagi aku la..
bermula selepas cuti raya haji..
jumaat 11 dec-cuti*sultan selangor (selangor jaa)
jumaat 18 dec-cuti*maal hijrah
jumaat 25 dec-cuti*Christmas
jummat 1 jan-cuti*tahun baru(nie still dlm mood 2009 lg)
kiranya straight hari jumaat cuti..best wei..keja 4 hari ja seminggu
aku nak kena suggest la kat kerajaan malaysia..supaya rakyat malaysia kerja 4 hari..cuti 3 hari..kerajaan bangga..rakyat suka..haaa..
orang yang malas cam aku..gembira
cina terluka,xbleh wat untung maa
india berkata " ada aku kesah"

so berbalik la kepada xmas 
kepada kawan2 ku yg christian..xkesah la
parents u china + india u jadi nasrani ka..
bidayuh + kadazan u jadi christ ka
apa pun..
i wish u a merry christmas
i wish u a merry Christmas..
aku juga nak mintak maaf kepada hary no'ot anak kepada disen no'ot atau atuk kepada harry dan ayah kepada disen iaitu no'ot
merry christmas





No comments:

Post a Comment