Wednesday, December 9, 2009





hurm..bz betui aku skarng nie...tambahan plak dengan banyak submission la nie..maklum lah...dah nak dekat hujong tahunn..suma nak kena claim cepat..nak closed acc..nak list profit company..tapi aku tetap camni gak..aku tengah cari lagi nie...satu benda..xpayah keja...bangun pagi..dapat duit..heheh
ada ka kerja camtu..rasanya ada..unstopped..camtu la jalan hidup dia..
gambar kat atas tu takdak kena mengena langsung dengan cita nie...gambar hiasan jer...gambar tu aku ambik kt kurong tengar....kat tempat outing kakak aku kawin dulu..sukasuka jer...aku nie bukan tukang ambk gmbar org kawin ka..potret ka..aku sukasuka jer...tapi dok blajaq la jugak...apa itu comparison.framing..f tu apa..time bila nak guna bulb..cuma xdk masa nak pi test jer..hehehe


aku nie cam homesick plak..teringat nak balik kampung..apa habaq mak aku..padahal baru ja balik time raya haji hari tu...dah macam orang pompuan plak..watwat teringat kampung..hurmm...

ByeBye 2009 & Will Be Facing 2010

tahun 2010 macam-macam aku nak wat...cewaahhh..aku xnak siakan masa aku cam tahun 1999-2004
tahun nie suma aku wat benda yang xberguna sampai la aku tersedaq dari kesilapan yang lama dan aku ada la usaha sket untuk mengubah kehidupan aku..walaupun aku nie xsehebat kakak aku..mak aku..adik aku 
tapi alhamdulillah la sebab aku tak mintak duit makan kat mak aku since aku dah bekerja nie...syukur...reramai amin...


apa pun..aku tetap dengan kawankawan yang selalu support aku...
cewah...cam ada yang support ja..yang tolong nak mengata ramai la...tapi mengata kan lumrah kehidupan...mengata ngan bahan memang xdapat nak dielakkan lagi la..memang dah jadi lumrah manusia dari zamanzaman dulodulo lagi.....aku rasa dari puak watson yang menetap dia dalam gua pun tau mengata atau bahan tok penghulu depa




btw..aku pun xleh nak selalu update blog..sebab tersangat la bz..
blog nie dah cam rutin hidup plak..sebab aku suka menulis..aku lebih kurang Tun Mahathir..
kami sama saja..cuma dia jadi pm jer..hehehhe 
lawak ja noo tun..

No comments:

Post a Comment